אין ספק שזו הזדמנות לעבור עם הילדים על הנעשה בארונותיהם ובחדריהם. להוציא, למיין וכמובן לתרום. בישובים ושכונות רבות נוהגים לערוך מעין בזאר או שוק החלפות.

את הילדים יותר קל יותר (במיוחד את הבנות…) לעשות סדר בארון על ידי נפנוף המשפט: "איך נדע מה קטן ומה צריך לקנות חדש באם לא תמדדי?"

הורים רבים מחכים דווקא לסוף החופש להתחיל בכדי לעשות סדר עם הילדים "ולראות מה צריך לקראת שנת הלימודים." משפט אשר יכול לדכא גם את התלמיד חדור המוטיבציה ביותר.
כדאי לנסות טכניקה אחרת ודווקא בתחילת החופש לפנות אל הילדים עם המשפט "בואו נעשה סדר ונראה מה יש לנו ומה צריך בשביל החופש!" זו הזדמנות לחפש את ציוד הים הישן, משחקים זנוחים ועוד.

מתכננים נופש משפחתי? טיול? נוסעים לחו"ל? הושיבו את היורשים הצעירים אל מול המחשב (הפעם ביוזמתכם) ותנו להם משימה (לא שיעורי בית חלילה) לאסוף חומר על היעד. הכינו להם שאלות ספציפיות. מהן האטרקציות המרכזיות, שעות פתיחה של אתרים, ובבקשה למצוא לפחות קופון הנחה אחד. אתם בהחלט יכולים להפיק מכך תועלת. לרוב שליטתם במנועי החיפוש אינה נופלת ואף עולה על שלנו.

חופש נעים!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support