וגרביים לא חסר…"

שרים חברי להקת כוורת בשירם המיתולוגי: המגפיים של ברוך.

האומנם?

אחת התלונות המרכזיות בהן אני נתקלת במהלך עבודתי הן בבתים והן בהרצאות היא מה לעשות עם הגרביים הבודדים? ואיך אפשר בכלל להימנע מהבעיה הזו!

בפורום שאני מנהלת הדברים הגיעו עד לכדי דיון מפותח בנושא: "ארץ הגרביים האבודות" ועד רעיונות מקוריים כדוגמת: בניית אתר אינטרנט לגרביים בודדים למציאת זוגיות…

אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

להלן כמה פתרונות קלים ופשוטים שמן הסתם אחד מהם יעבוד גם בעבורכם.

פתרון פשוט ויעיל במיוחד לגברים הוא קניית מספר גדול יחסית של זוגות גרביים מאותו סוג ומאותו צבע. באופן זה כאשר גרב אחת נעלמת ניתן מיד לחבר אותה לגרב בודדת אחרת מבלי הרבה תלאות.

שקיות רשת מיוחדות אשר ניתן לקנות ברשתות השיווק השונות אליהן נכניס את כל הגרביים יחדיו כאשר אנו עושים כביסה. אותה שקית יכולה אחר כך לעבור כמות שהיא גם למייבש.

טעות נפוצה שאנשים רבים עושים: את הגרביים הבודדות לאחר הכביסה הם מכניסים לשקית ניילון ואליה מוסיפים עוד ועוד גרביים בודדים מתוך מחשבה שמתי שהוא ברגע של פנאי והשראה יתיישבו לבצע את איחוד המשפחות. אולם אותה שקית מסתובבת לנו בין הרגלים ובעיקר תופסת מקום ואבק בארון ואנו לא באמת מגיעים למיין אותה.
עצתי היא: הכניסו את הגרב הבודדה חזרה למגרה או לסלסילת הגרביים. מן הסתם היא תתאחד עם בת זוגה כבר במחזור הכביסה הבא.

מומלץ גם מידי כמה חודשים להזיז מעט את מכונת הכביסה או המייבש ולבחון את הנעשה מאחוריו. אתם עשויים להיות מופתעים ממה שתגלו שם.

גרבי ניילון – גרבי ניילון באופן כללי מומלץ לשטוף ביד ואל המגירה הכניסו אותן כשהן קשורות זו אל זו בקשר רופף. חסל סדר גלגולים וקשרים מעצבים וכאמור הזוגיות נשמרת בקלות יתרה, וכך גם הגרב עצמה.

ככלל – נסו להימנע מהפיכת הגרביים לכדורים. זה הורס את הגומי האלסטי ללא תקנה. כרכו אותן זו בזו אך שטחו אותן.

ובכל זאת, עשינו הכול ועדיין נותרו ברשותנו מספר גרביים בודדות? (ולו רק מכך שהשלכנו את הגרב השנייה עקב בליה וחורים.)

גרב בודדת שומרת מצוין על טמפרטורת בקבוקי המים בקיץ, וכן סופגת את טיפות המים הנוצרות סביבו.

השחילו את בקבוק המים לגרב ואל התיק ללא חשש.

אם אתם מאוד יצירתיים ומוכשרים תמיד תוכלו לעשות ממנה בובות מופלאות. באם לא. חבל על זמנכם!

בהצלחה!

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support